Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 16.10.2018, 18:01

Я - учитель-"творець"

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ейдетичні вправи

Метод Цицерона або метод місць

Описание: C:\Users\ProBook\Desktop\учитель року\фото\2611201410635.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоб запам’ятати певний матеріал пропоную учням ясно уявити собі предмет, який необхідно запам’ятати, і поєднати його образ з образом певного місця,

який легко «виймається з пам’яті». Наприклад, засоби, види та жанри живопису порівнюються з образом багаття, де виражальні засоби живопису – дрова, види – полум’я, дим – жанри. Всі

елементи зв’язані і не можуть існувати один без одного. Образ багаття «виймається», а знання видів, жанрів та виражальних засобів – залишається.

 

«Уявний мультик або  ланцюжковий метод»

Наприклад, щоб запамятати  засоби виразності в графіці можна створити "мультик", де крапка підстрибує, перетворюється на штрих, який витягується в лінію, що в свою чергу стає плямою.

 

«Ефект присутності»

 Створення у свідомості учнів образних картин, пов’язаних із актуалізацією різноманітних рецепторів (зорового, слухового, тактильного тощо)

 

«Діалог з мистецтвом»

 Ознайомлення учнів з різноманітними тлумаченнями, даними художниками, скульпторами, композиторами та ін. Таким чином, відбувається, з одного боку – здійснення міжпредметних зв’язків, з іншого – продовження розуміння художнього твору на наочно-чуттєвому рівні.

 

«Акровербальний метод»

Складання віршиків, жартівливих фраз, в яких зашифрована яка-небудь інформація.

Цей метод заснований на креативному перетворенні «сухої» інформації на «живі» тексти. Це може бути, наприклад, «шифрування» навчального матеріалу у вірші, пісні або анекдоти.

 

Метод Аткінсона

Метод ключових слів, наприклад  прийом базується на застосуванні двох опосередковуючих ланцюгів — акустичного й образного,

які використовуються для формування мнемонічних асоціацій. Він може бути легко пристосований для полегшення запам'ятовування слів.

Наприклад, щоб діти запам’ятали, що живопис це малярство, створюємо образний ланцюг: схоже слово малюк –малюк, який малює – малюк завжди малює те, що  бачить.

 

«Фігури й образи»

Діти на дошці розглядають різні силуетні форми і запам’ятовують. Дошку закривають і діти малюють те, що запам’ятали. Звіривши результати виконаної роботи у дітей, ці фігури необхідно перевести в незвичайні образи, тобто «оживити». Дітям пропонують ще раз розглянути і запам’ятати «живі образи». Дошка закривається, діти зображують образи, які запам’ятали. Результат порівнюють з попереднім. Після цього, можна запропонувати дітям на певний час стати чарівниками і зруйнувати «живі образи», перетворивши їх на інші з допомогою «чарівного олівця-малювця» або просто змінити деякі  їх елементи.

 

«Настрій»

Діти ходять по кімнаті, відчуваючи власне тіло.

Ведучий. Подумайте про власний настрій, у якому ви почали вправу. За допомогою ходи продемонструйте різний настрій.

Кожен рух виконуйте протягом 10-ти секунд. Рухайтесь як:

^ дуже втомлена людина;

 ^ щаслива людина, яка отримала радісну звістку;

^ людина, яка постійно чогось боїться;

^ геній, який отримав Нобелівську премію;

^ людина, у якої «нечиста» совість;

^ канатоходець, який рухається по дроту.

 Повертаючись на своє місце, покажіть настрій, у якому перебуваєте зараз.

 

«Кольори-непосиди»

Перед уроком  кольори спектрального кола розміщуються по класі.

Пропоную дітям уявити, що у клас завітали кольори-непосиди. Кожен  розмістився, де йому зручно. Діти запам’ятовують колір і його

місцезнаходження у класі. Необхідно пройти цими місцями  ще раз, назвавши кольори в порядку починаючи з червоного.

Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2018
    Конструктор сайтів - uCoz